Tavaszi TBR-listám

Még sose volt TBR-listás bejegyzés itt a blogon, mert nálam az olvasás az olyan, hogy nagyon randomszerűen választom ki az épp soron következő olvasmányom, így nem nagyon tudok előre tervezni (kivétel persze a várólistacsökkentős kihívás, de azt is hónapokig állítom össze, hogy megfelelő legyen). Viszont most annyi mindent el szeretnék olvasni a közeljövőben, amiket már egy ideje tervezek, de nem jutott rá még alkalom, így itt az ideje. Persze, ezeken kívül is szeretnék véletlenszerűen kiválasztani és elolvasni regényeket, de ezt a négy történetet mindenféleképpen magamévá akarom tenni még az idei tavasz folyamán.

harry-potter-elatkozott-gyermek-pdf bexi-valahol-pdf homonnay-gergely-puszi-erzsi-pdf

1. Leiner Laura: Valahol

Igen, bármennyire is furának tűnhet, és hiába szűnt meg a lelkesedésem a Bexi-sorozat iránt, azért a szívem mélyén kíváncsi vagyok a befejezésre. De előtte még el kell olvasnom az utolsó előtti kötetet, azaz a Valaholt, mert még mindig nem volt erőm belefogni. Azt hiszem, az utolsó rész megjelenése körül fogok rá sort keríteni, hogy aztán majd azzal együtt bedaráljam a kettőt. Hát, meglátjuk, mennyire győz majd meg, mindenesetre én jobban várom Leiner Laura új könyvsorozatát. 

2. Harry Potter és az elátkozott gyermek

Nem, én még nem olvastam az új Harry Pottert, pedig viszonylag nagy HP-fan vagyok én is. Most viszont sort kell kerítenem rá, mivel egyrészt kíváncsi vagyok (hiszen nagyon sok ellentétes véleményt olvastam, valaki imádta, valaki csalódott benne), másrészt a húgom is odáig volt érte, így ő, aki nem olvasta az első hét részt, hirtelen elkezdte darálni az elejétől. Meglátjuk, mi lesz az én véleményem róla, de eléggé optimistán állok hozzá.

3. V. E. Schwab: Egy sötétebb mágia

A napokban jelent meg magyarul a könyv, de olyan régóta hallom már, hogy mennyire baromi jó ez a regény, hogy megfogadtam, amint kiadják magyarul, elolvasom én is. Remélem tényleg nem bánom meg, elég nagy elvárásaim vannak.

4. Homonnay Gergely: Puszi, Erzsi!

A Puszi, Erzsi!-t először eszembe se volt elolvasni, de aztán annyi helyen tolták a képembe, hogy amolyan “mit veszíthetek” alapon én is bele akarok kukkantani. Egy kis komfortzóna-feszegetés amúgy sem árt, meg nem várok tőle túl sokat, így bőven lehet, hogy kellemesen fogok csalódni.

5. Sylvia Löhken: A csend ereje

Ez az olvasmány kivételt képez, hiszen nem regény, hanem egy önfejlesztő könyv. Nem sok ilyet olvasok, de ez most nagyon megfogott, hiszen jómagam is az erősen introvertáltak csoportjába tartozom. Kíváncsi vagyok, mi újat tud nyújtani ez a könyvecske, remélem azért elgondolkodtat rendesen.

A VÉLEMÉNYED NE TARTSD MAGADBAN!

