Ifjúsági magazinok régen

Tudom, tudom. Nem igazán könyves téma, de valahogy azért mégiscsak ehhez kapcsolódik, hiszen a magazinolvasás is olvasás, én pedig régen, tinikoromban a könyveken kívül ezeket is szívesen olvastam. Főleg, mikor még nem igazán volt internet, vagy ha volt is (nekünk pont 2004 őszén lett beszerelve a régi modemes-tárcsázós-csigalassú fajta), akkor még nem terjedtek el az igazán jó tartalmak, senki nem írt blogot, nem léteztek hírportálok, szóval még leginkább magazinokból tájékozódtunk. Ezeket az újságokat pedig gondosan elraktam a szekrény mélyére, hogy megőrizzem az idősebb énemnek is. És milyen jól tettem!

Még javában nyár volt, mikor előkotortam ezeket a magazinokat a szülői házban, aztán felcipeltem őket az albérletbe, hogy majd csinálok belőlük videót. De végül itt is a szekrényben landoltak. Pár hete viszont ismét a kezembe kerültek, és láss csodát, végül tényleg kedvet kaptam mélyebben belevetni magam, és nosztalgiázós videót készíteni. IMÁDTAM! Tényleg nagyon jó volt visszarepülni kicsit az időben, milyen is volt, mikor én voltam 12-13 éves… Talán pár mostani tinit érdekelhet, milyen is volt abban az időben tinédzsernek lenni, mikor is ők születtek. A velem egykorúak meg velem együtt nosztalgiázhatnak a trapézgatyák, hegyesorrú csizmák korában, és hogy milyen is volt még ezekből a magazinokból tájékozódni a szexualitásról :)

Reklámok

A VÉLEMÉNYED NE TARTSD MAGADBAN!

