STORYTIME: Az első magyar könyves meglepidoboz kicsomagolása

Október 13-án, avagy péntek 13-án, avagy a 25. szülinapomon (muhaha) végre lelepleződött az első magyar könyves meglepetésdoboz, és az első egy (!) óra alatt el is fogyott a készlet a webáruházból. Azt hiszem, ez sokmindent elmond, de hogy pontosan miről is van szó, azt most bővebben kifejtem.

Mikor körülbelül egy hónapja kaptam egy mailt, hogy elküldenék nekem az első ilyen könyves boxot egy videóért cserében, rettentően megörültem, hiszen már nagyon vártam, hogy legyenek ilyesfajta meglepidobozok könyves verzióban is. Én eddig csak beauty típusú boxokat ismertem, és bár hallottam, hogy Amerikában bőven vannak ilyenek könyvesben is, de még sose láttam. És bevallom őszintén, utána sem néztem meg, hogy milyen az amcsi verzió, mert meglepetést akartam. Tényleges meglepetést. 

Aztán megérkezett a csomag egy hétfői napon, és tudtam, hogy péntekre kell elkészíteni a videót. Ami okozott némi problémát, hiszen videót felvenni csak hétvégén szoktam, mivel hétköznap nincs időm két munkahely mellett még videózni is (általában este 7 óra után érek haza), a fényekről nem is beszélve (mert ja, softboxaim még mindig nincsenek). Ráadásul a leleplezés pont a szülinapomra esett, és előtte ünnepelni is akartam még, szóval ez is megnehezítette, de aztán csütörtök késő délután, mikor hazaértem az egyik munkahelyemről és nem mentem be a másikba, megoldottam a felvételt is. Ami tényleg poénos volt. :D

Ugyanis, ahogy már említettem, tényleg nem számítottam arra, mi lesz a csomagban, mert nem néztem utána az amerikai verziónak. Szóval mikor kinyitottam a kamera előtt a dobozt, hirtelen azt se tudtam, hol vagyok. :D Könyvre számítottam meg pár könyvjelzőre, max még egy különleges dologra és ennyi. Ehelyett tök sok dolgot kaptam, és próbadoboz lévén nem is rossz dolgokat :) Vegyük csak a fürdőbombát és a teát. A fürdőbombák most az aranykorukat élik, minden beautys nagy lush-fanatikus, és ezek a teák is egyre menőbbek mostanság, a tesómmal elég sokat ittunk ilyeneket most télen/tavasszal. De valahogy nem hittem volna, hogy egy könyves boxban kapok ilyeneket, és mégis, milyen furfangos, mindkettő kapcsolódik az olvasáshoz. A süteményt kicsit sajnáltam, hogy törötten kaptam meg, de ez is jó ötlet volt szerintem a box alkotóitól.

Élmény volt felvenni ezt a videót a sietős körülmények ellenére is, tök jó volt visszanézni a meglepett arcomat, és ahogy rácsodálkozom a dolgokra (rengeteget röhögtem magamon a vágás során). Emellett pedig még eléggé jókedvemben is voltam, és ezt bizony visszaadja a felvétel (nem, nem voltam beszívva, ilyen az, mikor jókedvem van :D).

Szóval örülök, hogy ilyen sikeres lett ez az egész, hogy ilyen gyorsan elfogytak a dobozok is a webáruházból, és jó volt egy ilyen élménnyel gazdagodni. Persze, mondhatnám, hogy semmiség, de én imádom az ilyesfajta meglepetéseket, és borzasztóan hálás vagyok, hogy megkaphattam a próbadobozt.

 

 

Reklámok

A VÉLEMÉNYED NE TARTSD MAGADBAN!

