Borítópárbaj- Bridget Jones babát vár

Újra jelentkezem a borítópárbajjal, ezúttal a harmadik Bridget Jones könyv borítóit veszem górcső alá.

Elárulom, a Helen Fielding-könyveket sajnos nem olvastam, viszont az összes Bridget Jones filmet láttam, és a legújabb, azaz a harmadik meglepően tetszett. Tényleg meglepődtem, mennyire szórakoztatóra megcsinálták, szerintem simán lekörözte az első kettő részt. Az első rész például csak azután tetszett, miután elolvastam a Büszkeség és balítéletet, és rájöttem, mennyi párhuzam van a két történet közt (és most nem csak Colin Firthre meg a Darcy név egyezésére gondolok).

Szóval lássuk, miben különbözik a magyar és a szlovák borító, illetve melyik a szebb.

A magyar borítónak az egyszerűsége fogott meg, a sejtelmes kép a terhes Bridgetről, és amúgy a nagyon ízléses koncepció. Tényleg nagyon ízlésesre sikerült, bár talán a történethez képest (avagy Bridget szeleburdiságához) talán túl visszafogott lett.

Ezzel szemben a szlovák borító sokkal bohókásabb, élettel telibb, olyan “bridzsitesebb”. Itt is megjelenik a terhes nő sziluettje, csak sokkal kisebb formában, a hangsúlyt pedig a gyermekholmik veszik át, melyek szerintem nagyon ötletes megoldást kaptak. Maga az összképp is tökéletesen rendben van, és bármennyire is közelebb áll hozzám stílusilag a magyar borító, a szlovák változat sokkal inkább illik a sztorihoz, így most nálam jelen esetben a szlovák a nyerő.

Nektek melyik tetszik jobban? :)

 

Reklámok

A VÉLEMÉNYED NE TARTSD MAGADBAN!

