Ilyen lett a Bexi utolsó kötetének a borítója

Nocsak, hát elérkezett ez a nap is, az írónő ma már az utolsó Bexi-borítót leplezte le. Tudjátok, nekem elég nagy hullámvasút ez a sorozat, elején nagyon-nagyon tetszett, aztán a harmadik kötetnél eléggé kiábrándultam belőle, amit sokan nem néztetek jó szemmel. De azért még mindig kíváncsi vagyok, mi lesz a sorozat vége, így természetesen bepótolva még a Valahol olvasását a hatodik kötetre is sort kerítek. De addig is nézzük, milyen lett a zárókötet csomagolása.

leiner-laura-egyszer-bexi-pdf

A borítóról is eléggé hullámzó a véleményem, a régebbi, Gabo Kiadós változat tetszett, az új kiadós borítók eddig nagyon nem. Viszont ez a hatodik szerintem nem lett olyan borzasztó, mint az előzőek. Mintha ez a modern zenelejátszó jobban illene ebbe a sémába, mint a klasszikus hangszerek. Mindenesetre örülök, hogy végre pozitívabbat is írhatok, és mindezt tiszta szívből. Már csak az lenne a hab a tortán, no meg a lényeg, hogy végre a régi nagy rajongásom is visszatérne Leiner Laura könyvei iránt. De én optimista vagyok :)

Reklámok

A VÉLEMÉNYED NE TARTSD MAGADBAN!

