Híres könyvkarakterekről ihletett körömlakkok

A személyes ismerőseimmel ellentétben a blogom olvasói talán nem tudhatják, de a könyveken kívül a második legnagyobb szenvedélyem a körömlakkok és a körömfestés. Így aztán viszonylag nagy körömlakkgyűjtőnek számítok az átlagemberhez képest, és bizony nemcsak itthoni, sima drogériás márkákat tartok a fiókomban, hanem külföldi kincseket is, melyek arról híresek, hogy nagyon különlegesek, csak éppen szerencsétlenségünkre az áruk is szép borsos (bizony, egy-egy könyv árával felér egy ilyen kis üvegecske). Ennek ellenére vannak köztük tényleg nagyon szép darabok, és ráadásul olyanok is akadnak, melyeket egy-egy népszerű könyves karakter ihletett. Most ezeket gyűjtöttem össze egy csokorba, és kíváncsian várom a véleményeket kommentben, hogy mennyire érzitek közel ezeket a színeket a karakterek tulajdonságaihoz. Lássuk hát!

Figyelem! Ez a poszt elsősorban a női olvasóimhoz szól, de azért kíváncsian várom, hány férfi jut el a poszt végéig… :)

Picture Polish körömlakkok

pp-darcy

Mr. Darcy a Büszkegés és Balítéletből. Igazi tekintélyt sugárzó, büszke fekete, akárcsak a legkedvencebb férfi főhősöm. Mindörökké. 

pp-lizzie

Miss Elizabeth “Lizzie” Bennet szintén a Büszkeség és balítéletből. Gyönyörű, visszafogott, nőies szín, mégis határozott, pont olyan, mint Lizzie maga.

pp-eyre

Az Eyre szerintem nem éppen Charlotte Bronte híres női szereplőjéhez illő szín, legalábbis én 6-7 éve olvastam a regényt, de egyáltalán nem tudnám azonosítani a visszafogott Jane-t ezzel a mettalic hatású körömlakkal. Ennek ellenére nekem ez a lakk mindig is nagyon bejött, csak éppen sose volt elérhető, mikor épp vásárolni szerettem volna.

pp-bridget

Bridget a Bridget Jones naplójából. Egy igazi dögös vörös, viszont ő nagyon is illik Bridget karakteréhez.

pp-ohara

Scarlett O’Hara az Elfújta a szél című világhírű klasszikusból. Igazi nagy kedvenc piros, imáááádom ezt a színt. És bizonyára nagyon meg fogtok lepődni, de tavaly, mikor olvastam az Elfújta a szelet, az volt a legfőbb motiváció ehhez az 1200 oldalas regényhez, hogy bizony  meg fogom rendelni ezt a lakkot, és pontosan úgy akarom viselni a körmeimen, hogy már megismertem Scarlett történetét. Így aztán mielőtt beletettem volna a virtuális kosaramba az O’Harát, elolvastam magát az eredeti művet, és egyáltalán nem bántam meg. Ahogy a lakkvételt sem, mert azóta már el is fogyott ez a lakk, annyit viseltem a körmeimen…

pp-scarlett

Szintén Scarlettről elnevezett lakk, és szintén pirosas árnyalat, de ellentétben az előzővel, nekem ez már nem bejövős szín, viszont ez is illik a legkedvencebb antihősünkre.

 

A-England körömlakkok

aengland-heathcliff

Heathcliff az Üvöltő szelek c. regényből. Ezt a klasszikust még nem olvastam, de már nagyon rég tervben van, ráadásul a Könyvmolyképzős zsákbamacskám is ezt a könyvet rejtette, szóval most meg aztán duplán. Mivel nem ismerem a szereplőt, így magát a lakkot se tudom hozzáhasonlítani, de ti írjátok meg kommentben, hogy szerintetek mennyire illik hozzá.

aengland-cathy

Cathy szintén az Üvöltő szelekből. Gyönyörű, piszkosfehér/halványszürke szín, tavalyi darab, de most télre mindenképp szeretném majd megvenni, csak egyelőre nincs raktáron. És nagyon valószínű, hogy hasonlóan az Elfújta a szélhez beszerzés után neki is vágok majd a regény elolvasásának.

 

aengland-wuthering-heights

A lakk maga a Wuthering heights fantázianevet viseli, tehát az előző lakkokkal ellentétben ő maga a könyvcím. A történet ismerete nélkül is meg merném kockáztatni, hogy nagyon illik a lakk hangulata a könyvéhez, szóval megelőlegezek neki egy nagy pacsit.

 

Digital StillCamera

Szintén Jane Eyre-ről elnevezett lakk, ő viszont valamiért jobban is illik a karakterhez, mint a Picture Polish-változat. Nekem mindenesetre annyira nem bejövős, hogy kiadjak érte annyi pénzt.

Ti mit gondoltok, mennyire illenek ezek a színek a karakterek személyiségéhez? 

Reklámok

A VÉLEMÉNYED NE TARTSD MAGADBAN!

