Kőkemény “f@sz”- fülszöveg, amitől eldobod az agyad

Tudjátok, hogy mostanság messziről kerülöm a romantikus, New Adult vagy éppen erotikus besorolású könyveket, mert már a könyökömön jönnek ki ezek az egykaptafára való sztorik. Most azonban – és tessék gyorsan megkapaszkodni – van egy könyv, aminek fülszövegétől leesett az állam. Lauren Blakely Kőkemény című regénye ugyanis egyszerre sokkolt és nevettetett meg. Nem hiszitek? Olvassátok csak a fülszöveget!

Nem elég csak a jó szél, hölgyeim. Az árboc mérete is számít.
Én pedig mindent beleadok. Nekem tényleg megvan MINDEN szükséges felszerelésem: jó külső, agy, komoly vagyon és egy jó nagy f@sz.
Alighanem seggfejnek gondolnak. Annak tűnök, nem igaz? Rohadt szexi vagyok, eszement gazdag, pokolian okos, és akkorával vagyok megáldva, mint egy ló.

Azt hiszem, ezek után nem is kell folytatni a fülszöveg olvasását, mert már így is mindent visz (cenzúrázott f@sszal vagy anélkül). De azért tovább is van.

De tudják mit? Még nem hallották a történetemet. Talán playboy vagyok, a New York-i pletykalapok annak neveznek. Csakhogy olyan playboy, aki valójában remek fickó. Ezért lettem különleges.
Az egyetlen gond, hogy apám miatt vissza kell vennem egy kicsit. Konzervatív befektetők akarják megvenni a zászlóshajóját – a Fifth Avenue-n lévő ékszerboltot –, ezért nem csupán kordában kell tartanom a kígyót, hanem elkötelezettnek kell látszanom. Rendben. Ennyit megtehetek apáért. Elvégre neki köszönhetem a családi ékszereket. Szóval megkérem a legjobb barátomat és üzlettársamat, hogy a következő hétre legyen a menyasszonyom. Charlotte benne van a dologban – azért mond igent, hogy viselhesse ezt a jókora követ.
Ám hamarosan a nyilvánosság előtti színlelés a hálószobában egyáltalán nem lesz megjátszás, hiszen Charlotte képtelen lesz majd tettetni a lábujjgörbítő, ablak rezegtető orgazmus-sikolyait, miközben új magaslatokba röpítem majd a lepedők között.
De azt hiszem, én azt nem tudom majd színlelni, hogy érzek iránta valamit…
Mi a csudába sodortam magam ezzel a… kőkemény dologgal itt?

És akkor jöjjön a borító, ami már magában megér egy misét. Főleg az, hogy összehasonlítva az eredetivel, a magyar kiadásban szemérmesen kicenzúráztak egy jelentős (khm) részt a pasi fedetlen testéből. De vajon egy ilyen fülszöveg után miért kellett hirtelen szégyellősködni?

lauren-blakely-big-rock-pdf

lauren-blakely-kokemeny-borito-pdf

 

De tudjátok mit? Akkor is hosszú idő óta ez az egyetlen NA/romantikus/erotikus regény, ami igazán megfogott első látásra, és amire tényleg kíváncsi lettem. Lenyűgöz, hogy lehet egyszerre a borító, a fülszöveg és a cím is ennyire erős. Ha megfelelő marketinget kap, bizony el tudom képzelni, hogy nálunk ez sikerkönyv lesz.

INFÓK A KÖNYVRŐL

Kiadó: Művelt Nép
Megjelenés: 2016. november 25.
Oldalszám: 350

One thought on “Kőkemény “f@sz”- fülszöveg, amitől eldobod az agyad

A VÉLEMÉNYED NE TARTSD MAGADBAN!

