Első booktag-videóm a YouTube-on!

Először is, szeretném megköszönni a múltkori bevezetővideómra érkezett építő jellegű kritikákat, tanácsokat, és azt a sok bátorítást és biztatást, amit kaptam! Nagyon hálás vagyok. A mai videómban igyekeztem ezeket betartani. Én látom magamon a fejlődést, és remélem ez videóról videóra csak jobb lesz.

Andi kihívására egy nagyon szuper booktaget hoztam mára, remélem tetszeni fog mindenkinek. Kihívni nem hívtam ki senkit rá, viszont bátran bárki töltse ki, és linkelje, én nagyon fogok neki örülni, ahogy a további építőjellegű kommentnek is :)

Íme a videó:

2 thoughts on “Első booktag-videóm a YouTube-on!

A VÉLEMÉNYED NE TARTSD MAGADBAN!

