Youtube-csatornát indítok? Igeeeen!

Soha se hittem volna, hogy le fogom írni ezeket a sorokat, de igen, Youtube-csatornát indítottam ma! Én, aki sose volt jó abban, hogy a publikum vagy akár egy kamera előtt beszéljen. De úgy érzem, a videózás a legjobb módja annak, hogy ezeket a gátlásokat leküzdje az ember, így többek biztatására belefogtam én is a youtuberkedésbe. Igazából már egy éve húzom-halasztom ezt a lépést, mert tavaly volt egy ötletem, amit mindenképp videóban szerettem volna megvalósítani, csak aztán nem lett belőle semmi. Nyuszi voltam, vagy csak simán nem hittem magamban. De aztán két napja rájöttem, hogy nem kell ahhoz profi műsorvezetőnek lenni tökéletes beszédkészséggel, hogy valaki youtuberkedjen, sőt, ez benne a lényeg, hogy amatőrök fokozatosan fejlődjenek az évek során. Ráadásul én egyre inkább rá vagyok kattanva a videósokra, blogokat szinte már abszolút nem olvasok, csak magyar videósokat nézek, és rettentően érdekel is ez a világ. Szóval már több, mint egy éve foglalkoztat a gondolat, és igen, ennyi idő kellett, hogy rá is szánjam magam. Egyelőre még fogalmam sincs, hogy lesz ez, milyen gyakran fogok videózni, és még a témákban sem vagyok biztos, hiszen mindenképp könyves vonalon akarok maradni, de ez nem zárja ki azt, hogy más videókat is csináljak. A blogolást sem hagyom abba természetesen, csak meg kell találnom majd az egyensúlyt a kettő közt, így a kezdeti időszak emiatt lesz bizonytalan. És egyelőre a minőség se lesz tökéletes, egyrészt mert mobillal fogom rögzíteni a videókat, másrészt meg ki kell majd tapasztalnom a trükköket és minden egyebet. Például azt hittem, hogy nagyon egyszerű lesz a vágás és pikkpakk végzek vele, de nem, jó sokat bíbelődtem a programmal, mire rájöttem az alapokra, és a videón is látszik, mennyit bénázom vele. Szóval bizony koránt se tökéletes, de valahol el kell kezdeni. És kezdésnek szerintem nem olyan vészes. 

Szóval várom a véleményeket kommentek formájában, csak úgy, mint az ötleteket, hogy milyen videókat készítsek a jövőben. A videó végén pedig bevágtam a vicces bakikat is, mert én nagyon jókat röhögtem rajta, mikor visszanéztem. És pár év múlva szerintem még viccesebb lesz visszanézni, hogy honnan indultam.

4 thoughts on “Youtube-csatornát indítok? Igeeeen!

A VÉLEMÉNYED NE TARTSD MAGADBAN!

