Kedvenc bejegyzéseim az elmúlt 3 évből

Hároméves lett a blog, ami most így belegondolva hihetetlennek tűnik, de be kell látnunk, az idő vehemes gyorsasággal száguld. És mivel ez lett eddigi életem leghosszabban kitartó blogja, és egyben a legsikeresebb is, így mindenképp büszke vagyok rá. Igen, büszke. És magamra is. Mert született pár nagyon jó poszt, amit így hosszú idő után is bátran fel merek vállalni, hogy én írtam, és nem jár át az az érzés, hogy ez most mi is akart lenni. Lássuk tehát azt az 5 posztot, és még egy ráadást is a végén.

blogszulinap-3-ev-lapozz

1.Legrosszabb öt könyv, amit az utóbbi időben kiadtak

Abszolút kedvencem ez a bejegyzés. Már több, mint kétéves, de a mai napig emlékszem rá, mikor eszembe jutott az ötlet, hogy végre nem csak a legjobb regényekből kellene egy toplistát állítanom, hanem a leginkább félresikerültebbekből is. Ehhez pedig nem is választhattam volna jobb kiindulópontot, mint a Moly.hu-s százalékszámot. Abban az időben ugyanis rengeteg pocsék könyv jött ki, melyek aztán feltűnően sok negatív visszahangot kaptak a blogokon és a könyves közösségi oldalakon egyaránt. Így született meg ez a lista, mely nagy sikereknek örvendett, eléggé megdobta a statisztikámat, ha jól emlékszem, még a napi látogatottsági rekordom is megdőlt miatta. Azóta szerettem volna folytatást is ennek a bejegyzésnek, de rá kellett jönnöm, hogy mostanság (szerencsére) nem adtak ki feltűnően negatív visszhangot kapott regényeket.

2. Off: Ezért (nem) lettem feminista

Ezzel indult az OFF-témás rovatom, pontosabban kifejezve emiatt indult, mivel annyira a bögyömben volt az egész, muszáj volt nekem is kifejtenem a véleményem. És mivel ez a blog az a felület, ami az enyém, és olvassák is páran, így hát nem volt más választásom, ide írtam. Aztán kaptam is érte hideget-meleget, persze nem azért, mert egy könyves blogon offoltam, hanem azért, amit le mertem írni ebben a bejegyzésben. De a véleményem mellett máig kitartok, és szerintem a bejegyzés is nagyon jó összefoglalója lett ennek a témának, szóval mindenképp a kedvenceim közé tartozik.

3. Ha blogolni szeretnél, akkor…

Erre a bejegyzésre is nagyon büszke vagyok, ugyanis szerintem nagyon ütős összefoglalója lett azoknak a tapasztalataimnak, melyet a tízéves blogolós pályafutásom alatt szereztem. Az ötlet onnan jött, hogy különböző Facebook-csoportokban láttam, mennyi fiatal és lelkes tini szeretne blogolásba kezdeni, de nem tudják, hogyan is vágjanak bele, és mi is az, amire oda kell figyelni. Így hát 10 pontba összeírtam a fontos lépéseket, hátha ezzel segítséget nyújthatok a fiatalabb nemzedéknek. Visszaolvasva pedig így fél év távlatából is jónak, erősnek érzem ezt a posztot, mely akár más felületen is megállná a helyét.

4. Igen, számít a látogatottág

Viszonylag friss poszt, de nagyon szeretem, hiszen itt végre sikerült magamnak is rájönnöm, mit is számít számomra a látogatottság, és ezeket a kusza gondolatokat elég érthetően meg is fogalmaztam. Ehhez pedig nem is szeretnék többet hozzáfűzni, mindenki olvassa el a bejegyzést, és kicsit nézzen magába, hogy számára mit jelent blogolni.

5. Lakatos Levente: Aktus

És hogy ne csak “egyéb” posztokat említsek ebben a felsorolásban, hanem könyvértékeléseket is, mert végülis ez a blog lényege (és pont emiatt nehéz kiválasztanom a sok közül a legjobbakat), szerintem a legjobban sikerült értékelésem az Aktusé lett. Emlékszem, mennyire gondban voltam, mit is írjak, hogy is foglaljak össze egy 900 oldalas regényt, amely annyi hatást gyakorolt rám, annyi gondolatot szült meg bennem. De úgy érzem, sikerült némiképp átadnom, mit is éreztem olvasás után. Ezért aztán nagy kedvencem lett nemcsak a regény, de a róla szóló bejegyzésem is.

5 + 1. Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 8. – Örökké

Ezt az értékelést azért válogattam be ráadásként, mert elég különleges a hozzá fűződő viszonyom. Egyrészt ez az abszolút leglátogatottabb bejegyzésem a hároméves adatok alapján, ugyanis még háromszáz kattintás hiányzik, hogy túllépje a 10 000 megtekintést. Másrészt nagyon jó összefoglalója lett A Szent Johanna gimi-sorozat iránti rajongásomnak, szépen megfogalmaztam a lelkesedésemet és az aggályaimat egyaránt. Csak éppen most, majdnem 3 év távlatából kicsit másképp gondolom ezt az egész Leiner-stílust. Abban a bejegyzésben még próbáltam logikát verni a logikátlanság mögé, és mindent logikus ésszel elmagyarázni, de rá kellett jönnöm, hogy az SzJG-sorozatot nem lehet klasszikus módon komolyan venni. Jól lehet szórakozni rajta, sírva lehet röhögni minden brutál poénon, de egyéb hátsó értéket ne próbáljunk belemagyarázni a dolgokba. Ezért nem is értem, hogy tudtam akkor olyan eszmefuttatásokat írni Arnold vs. Cortez ügyről, ma már biztosan nem bocsátkoznék ilyenekbe.

 

Reklámok

4 thoughts on “Kedvenc bejegyzéseim az elmúlt 3 évből

    1. Jaj, nagyon köszönöm, örülök, hogy valakinek motiváló is vagyok, jelen esetben a demotiváltságom is motivációt adott :)

A VÉLEMÉNYED NE TARTSD MAGADBAN!

