C. J. Roberts: Epilógus

cj-roberts-epilogus-pdfMEGJELENÉS: 2015
OLDALSZÁM: 232
KIADÓ: Könyvmolyképző
ÉRTÉKELÉSEM: 3/5

Azért írom ezt, mert könyörögtél érte. Tudod, mennyire imádom a könyörgést. Sőt, valószínűleg túl sokat tudsz és túl jól. Ki is vagyok én? Próbálok rájönni. Gyermekként prosti voltam, serdülő fejjel gyilkos, férfinak pedig szörnyeteg. Én vagyok az, aki elrabolta Livvie-t. Én vagyok az, akibe szerelmes. Szerelmes belém. Elég beteg, mi? Persze, a történetünk többről szól, mint amennyit néhány rövid mondat felölelhet, de képtelen vagyok ítélkezni az akkori viselkedésem felett. Te már úgyis megtetted. Azért olvasod most ezt, mert érdekel a sztori többi része. Tudni akarod, mi történt azon a forró nyári éjszakán 2010-ben, amikor a Paseóban találkoztam Livvie-vel. Azon az éjszakán megint a feje tetejére állt az életem. Nem pont úgy történt, ahogy Livvie mesélte. Kesztyűs kézzel bánt velem, amikor előadta a történetünket. Az igazság sokkal… összetettebb.

Annyira nagyon mérges vagyok az írónőre. De komolyan. Egy olyan fantasztikus, eszméletlen, pokolian izgalmas és a női érzéseket igencsak próbára tevő második rész után egy ilyen unalmas, monoton és felejthető harmadikkal zárni a trilógiát? Csalódott vagyok. De nagyon. 

Ahogy azt már megszokhattuk, ez a rész is nagyon különbözik felépítésileg és stílusilag az első kettőtől. Most Caleb szemén keresztül láthattuk kibontakozni az eseményeket a nagy egymásratalálás után. De sajnos lényegében azon kívül, hogy a férfi gondolataiba nyerhettünk ily módon bepillantást, több pozitívummal nem tudok szolgálni a könyvet illetően, mert semmi többet nem ad, semmi újdonságot nem hordoz magában. Tulajdonképpen érdektelen az egész rész, számomra legalábbis az volt. És mint ahogy már mondtam, szerencsére kivételt képez, hogy sokszor nagyon élveztem olvasni Caleb-James perverz gondolatait, és nem egyszer nagy hahotázásba kezdtem miatta. Ugyanis azok nagyon élethűek voltak. Vagyis, hogy pontosabban fejezzem ki magam, baromira jól reprodukálta a szerző nő létére a férfi szemszögét, tényleg ez volt a leghihetőbb nő által írt férfi E/1-es elbeszélés. Ez mentette meg számomra a trilógia zárórészét, és emiatt tudok adni három csillagot rá (mert maga a sztori az előző kötetekhez viszonyítva egy gyenge kettest érdemel).

Igazából mást nem is tudok erről a regényről írni, olyan szinten nem keltett bennem semmit (bezzeg a második rész… na, annak a könyvnek az olvasása alatt záporoztak bennem a különböző érzelmek, és még az én sokat olvasott lelkemet is próbára tették). Helyette inkább kimásolok pár szuper idézetet, melyen könnyesre röhögtem magam. Igen-igen, én imádom a férfiak perverz agyát :D

Miért kell ennyit beszélgetni a nőkkel? Ha éhes vagy, egyél. Ha szomjas vagy, igyál. Ha azt akarod, hogy valaki hülyére keféljen, hát mondd meg neki!

***

Elárasztotta a napfény a lakást. Livvie ágyában feküdtem, különböző méretű és színű díszpárnákkal övezve. (Komolyan, hölgyeim… mi a fasznak ennyi párna?) Különösen mocskosnak éreztem magam, amiért a fodros-bodros ágyban vertem ki. Gondosan letöröltem az ondót egy csicsás rózsaszín párnával. Reméltem, hogy attól majd eszébe jut Livvie-nek, hogy kidobja azt a vackot.

***

– Mióta tudod, hol vagyok? – kérdezte finom szólva is barátságtalanul.
– Livvie, én…
– Caleb! Megígérted.
Összeszorítottam a fogamat.
– Néhány hete tudom – tapostam a fékre, hogy ne üssek el egy csorda részeg marhát, akik épp átkeltek az úttesten. Kibaszott kamaszok, azt hiszek, hogy övék a világ! Letekerem az ablakot, és gondolkodás nélkül rájuk kiabáltam:
– Takarodjatok a picsába az útról!
Egyikük bemutatott nekem, és spanyolul leköcsögözött.
– Majd megmondom én, ki a köcsög, te kis buzi, de előbb szétbaszom a fejedet!

Reklámok

4 thoughts on “C. J. Roberts: Epilógus

  1. Óh ne! Karácsony előtt rendeltem meg az egész sorozatot, mondván itt az ideje, ha már az Epilógus is megjelent. Na majd jelentkezem, hogy nekem mennyire jött be. BÚÉK

    1. Az első két rész zseniális, azt mindenképpen csak ajánlani tudom. Ez a harmadik meg…. nos, lehet, hogy neked meg pont fog tetszeni :)
      BÚÉK neked is :)

A VÉLEMÉNYED NE TARTSD MAGADBAN!

