A legjobb könyves meme-ek

Az oldal Facebook oldalán párszor közzé szoktam tenni néhány általam nagyon kedvelt és poénosnak tartott könyves meme-et. Úgy döntöttem, hogy most itt a blogon is összegyűjtök néhányat közülök, főként azoknak, akik nem követnek Facebookon, vagy csak simán összesítve akarják látni a legjobb poénokat. A végén pedig megleshettek egy-egy saját készítésű meme-et is a hozzá fűzött kommentárral együtt.

Jöjjenek először is a klasszikus ebook vs. papírkönyv poénok:

ebook-book-papirkonyv-ekonyv-meme

ebook-meme-book

Az olvasás szépségei

fantázia-olvasás

 

konyv-polc-meme-humor

 

Ezen a meme-en konkrétan besírtam, mire sikerült felfognom a lényeget :D

meme-konyv-kiadok-poen

 

Ez pedig egy saját készítésű meme. A szöveget egyébként az iskolám egyik Facebook oldalán találtam, azt fordítottam le magyarra, és raktam rá a már jól ismert képre. De mondjátok, hogy nem telitalálat az egész!

fiftyshades-meme-szurke50arnyalata

 

Az utolsó meme pedig teljesen a saját gondolataimat tükrözi, amely nem mellesleg mostanság nagy szerepet játszik az én életemben is. Ezért gondoltam hát, hogy ilyen formában is megosztom veletek, hátha így több emberhez eljut az üzenet. Merjetek kipróbálni mást is, mint amit már megszoktatok! És nemcsak olvasás terén…

KOMFORTZONA-MEME

 

Reklámok

2 thoughts on “A legjobb könyves meme-ek

  1. Annyit megjegyeznék,hogy ezek nem a saját mémjeid, és azzal, hogy ellátod az oldalad címével arra enged következtetni, hogy a te szellemi tulajdonod…Ha már nem jelölöd meg a származási helyét (mémeknél lehetetlen) legalább ne tüntesd fel úgy, mintha a te ötleted eredménye lenne.

    1. Szia! Csak az utolsó kettőn van az oldalam címe, sehol máshol, mivel azokat én szerkesztettem Photoshopban, (nem pedig csak ráraktam ám az oldal nevét a sarokba). A 50árnyalatosra én fordítottam szlovákról magyarra a feliratot, szóval sehol máshol se angolul, se magyarul nem láttam még, az utolsó kép meg teljesen az én szellemi tulajdonom, ugyanúgy, mint a bejegyzéseim, csak itt most rászerkesztettem PS-ben egy képre. De írhattam volna egy posztban is ugyanúgy. A többi képen meg nincs ráírva az oldalam, simán csak összegyűjtöttem őket és beraktam ide, és eszem ágában sincs úgy beállítani, mintha az én ötletem lenne.

A VÉLEMÉNYED NE TARTSD MAGADBAN!

