Leiner Laura: Illúzió – kiadóváltás és új borító

Aki látta a legutóbbi Leiner Laura-féle Ustream adást, az már tudhatja, az írónő kiadót váltott, és a Bexi-sorozat harmadik kötete immáron nem a Gabo Kiadó gondozásában jelenik meg, hanem az újonnan alakult L&L Kiadóban. Emiatt pedig kíváncsian vártam, milyen lesz az új rész borítója, hiszen az írónő már a Ustream alatt is elmondta, hogy a kiadóváltás miatt a borító sem maradhat a szokásos, bár igyekeznek majd ugyanazt a stílust továbbvinni. Így született meg ez:

leiner-laura-illuzio-bexi3-pdf

 

Nekem őszintén szólva nem tetszik annyira, mint az előző két Bexié, de legalább tényleg sikerült elérni, hogy ne különbözzön annyira a sorozat többi részétől. Egyébként Leiner azt is elmondta, hogy A Szent Johanna gimi összes része is új köntösbe fog kerülni majd az L&L Kiadóban. Hát, kíváncsi leszek.

A regény címe sokat sejtető ismét, és hát tudjátok, mennyire imádom az írónő e sorozatát is (aki pedig követ Molyon, az látjatja, a nyáron újraolvastam az SzJG első hat részét, és még mindig kedvenc). A kötet hivatalos megjelenése 2015. október 29., szóval már tudom, hogy mi lesz az utószülinapi ajándékom.

Ti mit szóltok a borítóhoz, a címhez és Leiner Laura kiadóváltásához? Kíváncsian várom a véleményeket.

Reklámok

11 thoughts on “Leiner Laura: Illúzió – kiadóváltás és új borító

    1. Én a Bábel olvasása közben azt mondtam, hogy Luránál nincs jobb író. Most olvasom a Késtélt, de már a Hullócsillag és az SZJG első száma is itt van az asztalon 😉
      Szerintem kezd el! Nekem nagyon tetszik!
      Bexi 4ever
      Cortez 4ever
      Máday 4ever
      Szasza 4ever
      Körte 4ever
      Aszád 4ever
      Boldi 4ever
      Geri 4ever
      ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
      ❤ Laura 4ever ❤
      ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  1. Nekem se tetszett, azt hittem ezzel kissé “magányos” leszek, mert amikor az írónő megosztotta a képet a facebook oldalán, mindenki annyira odavolt a borítóért. Engem meg kicsit megcsapott a mássága, mert nem olyan mint a többi, de biztos hogy maga a történet csodás lesz! <3 :)

    1. az írónő hivatalos oldalain lehet, hogy ezt írták az olvasók, de aztán Molyon és FB csoportokban is láttam, hogy a többségnek nem jött be a borító. még szerencse, hogy a sztori a lényeg, nem pedig a csomagolás :)

  2. a borító nagyon nem tetszik, viszont az nagy hülyeség lenne ha a szent Johanna giminek megváltoztatnák a borítóit ,mert ez úgy jó ahogy van!!!!!!!!!!!!!!!

    1. A kiadó váltás miatt muszáj neki megváltoztatni a jövőben legyártott könyveinek borítóját…bár ebből a borítóból ítélve,nem sok jóra számíthatunk.

  3. Szerintem nagyon jól néz ki. Csak azt nem tudom, hogy miért váltott az írónő kiadót, de majd utána nézek. Olvastam a könyvet is, szokás szerint hozza a formáját, jókat lehet rajta röhögni, pl. Az se semmi, amit Balogh úr mond egy vetélkedőn Bogyónak. Aki szereti az írónak a stílusát, annak ez es bre fog találni.Nekem amúgy meg az előző borítók nem voltak annyirs a szívem csücskei. Mindegy, ízlések és pofonok.

A VÉLEMÉNYED NE TARTSD MAGADBAN!

