Levia Anne: A múlt ára

levia-anne-mult-ara-pdfMEGJELENÉS: 2014
OLDALSZÁM: 224
KIADÓ: Álomgyár
ÉRTÉKELÉSEM: 4/5

Mit tennél, ha egy nap arra ébrednél, hogy mindent elvesztettél?
Ködbe vesztek az emlékek, oda lett a múltad. Nem tudod kik a barátaid és kik az ellenségeid.
Carolinát, az ismert újságírót, súlyos autóbalesete után cserbenhagyjak. A kórházban emlékek nélkül ébred – mostantól csak az ösztöneire hallgathat. Üldözik, élete veszélyben van, és csak egy valakire számíthat. Vajon visszaszerezhető minden, vagy a szerelem is az emlékekkel együtt veszett el örökre?
Minden feltörő emléke keserédes, és veszelyes irányba űzi. A remény hajtja, hogy mindez a küzdelem megéri.
LEVIA ANNE páratlanul izgalmas romantikus krimije az újrakezdésről, a kitartásról, a reményről, a hűségről, a szerelemről és az igaz barátságról szól, egy olyan korban, amikor ezek a szavak már nem sokat jelentenek.

Nos, meg kell mondjam, elég érdekes érzéseim vannak ezzel a regénnyel kapcsolatban. Mikor elkapott a gépszíj, alig bírtam letenni, és még olvastam volna tovább, ha az időm megengedte volna, de az olvasmányosság mellett voltak gyermekbetegségei is a regénynek. Azt azonban le kell szögezni, viszonylag egyedi regénnyel állunk szemben (én legalábbis nem olvastam hasonlót), nem hiába tüntették fel a fülszövegben is, hogy romantikus krimi. Ebből a meghatározásból pedig egyértelmű, hogy nőknek szánt, lájtosabb krimi tele romantikus és erotikus utalásokkal, jelenetekkel. Ja, és az írói név ne tévesszen meg senkit, a történet magyar szerző tollából származik.

Kezdjük a legelején, és mindjárt egy negatívummal. Sajnos az eleje eléggé elkapkodott és hihetetlen lett, kicsit úgy éreztem, kellett egy kis idő az írónőnek, hogy belerázódjon a sztoriba. Vagy csak minél hamarabb túl akart lenni az unalmasabb részeken, és belevágni a lecsóba, ez sajnos gyakori hiba az elsőkönyveseknél. De aztán engem is elkapott a lendület, és csak faltam a sorokat, oldalakat, alig bírtam letenni és abbahagyni, annyira magával ragadott. A legnagyobb erőssége a regénynek egyértelműen az, hogy a nők igényeit totálisan eltalálja, hiába érzed az apróbb hibákat, egyszerűen nem vagy képes figyelembe venni vagy emiatt nem szeretni. Mert igen, én szerettem ezt a regényt, olyannyira, hogy még vizsgaidőszakban is remek kikapcsolódást nyújtott, azaz pont ilyen történetre volt szükségem.

A történet főszereplője Carolina, aki egy baleset után felébred, és nem emlékszik semmire. Szép lassan az elejtett információmorzsákból kiderül, hogy újságírónő, aki a helyi alvilág ügyleteit és fejeseit készült leleplezni, de aztán minden kicsúszott kezei közül. Egy éven át tartó szerelmi viszonyba bonyolódott a maffiavezér fiával, Carlosszal, ráadásul megjelenik Michael is, akihez úgy érzi, romantikus szálak fűzték, biztosat azonban az emlékei híján nem tud mondani. Így egy élvezetes szerelmi háromszöget kapunk, hiszen Carolina nem emlékszik a múltra, a körülötte lévő emberek pedig könnyen hazudhatnak.

Szóval a regény túlteng a romantikus utalásoktól, ennek ellenére ne számítson senki túl sok szexjelenetre, mert hát nem is erotikus könyvről van szó. Sajnos ezek az utalások néha zavaróak voltak, például nem tudom elképzelni, hogy egy életveszélyes, bármikor robbanó bomba kibiztosításánál olyan gondolatok járnak az ember fejében, hogy mennyire szexi a másik.

Érdekes, hogy a regény vége se tetszett annyira, csakúgy, mint az elejét, kicsit elkapkodottnak tartom, amolyan túl hirtelen lett vége az egésznek, a nagy zárójelenetet kicsit lehetett volna tovább húzni. Viszont örülök Carolina választásának, hiszen az én szájízem szerint választott végül a két szexisten közül.

Amit azonban nem tudok hovátenni, az a kishúg, Maggie és Kenan kapcsolata. Nagyon sajnáltam, hogy ennyire keveset foglalkozott az írónő ezzel a szállal, megérdemelt volna több figyelmet is, hiszen volt benne potenciál. Csak kicsit fura, hogy szentelve lett nekik pár különálló fejezet, mégsem lett eléggé kidolgozva hozzá, és ez nekem picit ellentmondás.

Végezetül, ahogy már azt elmondtam, a hibái ellenére nekem egyértelműen tetszett ez a regény. Elsősorban nőknek ajánlom olvasásra, szerintem ez kifejezetten az a könyv, amit a legtöbb pasi már messziről elkerül, viszont a nők odáig vannak érte. Tökéletes kikapcsolódás volt számomra így tanulás közben, bár tényleg alig lehetett lerakni, így egyben veszélyesnek is bizonyult a vizsgákra nézve.

Reklámok

A VÉLEMÉNYED NE TARTSD MAGADBAN!

