A szürke ötven árnyalata – képek a mellékszereplőkről

Alig több, mint egy hónap múlva bemutatják A szürke ötven árnyalata besztszeller filmes verzióját. Mivel jómagam elképesztően kíváncsi vagyok a filmre, és nagyon várom már a bemutatót, úgy gondoltam, lesz pár bejegyzés róla a blogon is, melyben összegyűjtöm nektek a fő dolgokat. Jelenleg a szereplőkről hoztam képeket, ugyanis tavaly engem az lepett meg a legjobban, hogy Jennifer Ehle kapta Anastasia anyjának a szerepét. Jennifer Ehle számomra mindig is Elizabeth Bennet lesz a Büszkeség és balítélet 90-es években feldolgozott verziójából, szóval kíváncsi leszek a mostani alakítására. És persze nehezen tudom elképzelni Rita Orát Miaként, de hát pont e dolgok miatt is vagyok olyan kíváncsi a filmre. Egyébként a Kate-t alakító színésznő se nyerte el a tetszésemet, egy karakánsabb, határozottabb és kevésbé kislányos arcú nőt vártam volna a helyébe.

szurke-50-arnyalata-carla

szurke-50-arnyalata-carrick

szurke-50-arnyalata-elliot

szurke-50-arnyalata-grace

szurke-50-arnyalata-jason

szurke-50-arnyalata-josé

szurke-50-arnyalata-kate

szurke-50-arnyalata-mia

Reklámok

A VÉLEMÉNYED NE TARTSD MAGADBAN!

