Ez történt a blogon 2014-ben

Minden bevezető szöveg nélkül beszéljenek helyettem inkább a puszta tények és a számok, mi is történt statisztikai szempontból a bloggal a 2014-es esztendőben! :)

BÚÉK2015

ALAPADATOK

87 poszt (összesen 184)
113 komment (összesen 336)
38 követő (összesen 58)
121 kép
208 Facebook-like (összesen 300)

– Október 31-én a leglátogatottabb nap 889 látogatóval
– 69 ország, legtöbben Magyarország, Románia és Szlovákia
– A legtöbb poszt vasárnap lett publikálva

 

OLVASÁSI EREDMÉNYEIM

– 53 könyvet olvastam el
– ebből 20 könyv magyar író műve
– 1 kéziratot olvastam és véleményeztem
– 0 könyvet hagytam félbe (a legtöbbe inkább csak beleolvastam pár oldalt, és mikor nem tetszett például a stílus, nem folytattam)

Legrövidebb könyv – Hemingway: Az öreg halász és a tenger (98 oldal)
Leghosszabb könyv – Lakatos Levente: Aktus (890 oldal)

AHONNAN JÖTTETEK:

(az adatok nem pontosak, mert a WordPress valamilyen oknál fogva mostanság egyáltalán nem mutatja a Moly.hu-t, ahogy a Media-Addict.hu-t sem)

Hivatkozó Megtekintés
Keresők 38,902
Facebook 3,700
pecsma.hu/abszolut-no/otthon/legjobb-konyves-blogok/ 339
konyvesblogok.blogspot.hu 334
bloglovin.com 333

 

LEGLÁTOGATOTTABB BEJEGYZÉSEK

Leiner Laura új regénye: Akkor szakítsunk 6,429
Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 6. – Ketten 3,160
Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 8. – Örökké 2,918
Colleen Hoover: Hopeless – Reménytelen 2,667
Leiner Laura októberben megjelenő új regénye: Késtél 2,652
Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 7. – Útvesztő 2,593
Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 5. – Remény 2,510
Kalapos Éva: D.A.C. – Egy új élet 1,616
Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 4. – Barátok 1,594
Nagyon várt könyv: Leiner Laura – Bábel 1,479
Kalapos Éva: D.A.C. 2. – Rázós utakon 1,346
Top 5 New Adult könyv 2013-ban 1,288
John Green: Csillagainkban a hiba 1,220
A legrosszabb öt könyv, amit az utóbbi időben kiadtak 1,160
Leiner Laura: Késtél (Bexi 1.) 970

És akkor végül, de nem utolsó sorban jöjjön egy print screen a blog össz-statisztikájáról is, avagy hogy fejlődött a blog csaknem két év alatt.

ossz-stats

Végezetül csak annyit mondanék, nagyon hálás vagyok Nektek, ezek az adatok elképeszően szép eredmények, főleg, hogy 2013 februárjában úgy kezdtem el blogolni, hogy az előző blogjaim látogatottágát alapjául véve ide is napi 20-30 látogatót vártam. Tehát ezek számomra hihetetlenül csodálatos számok, elképzelni se tudtam volna, hogy ez megtörténhet. És az idei év különös szép volt a blog szempontjából, eme kis netes felület ugyanis számtalan kalandot tartogatott, sokkal többet, mint azt hittem volna, és ezek az élmények számomra felejthetetlenek lesznek. Külön köszönettel tartozom Tibinek, akivel közösen éltük át a blogolás örömeit, és én pedig végigasszisztálhattam Tibi íróvá válását is, eközben pedig egy szép barátság is kialakult köztünk.

Szóval mindenkinek nagyon köszönöm ezt az évet, az összes állandó látogatómnak, és azoknak, akik csak hébe-hóba kattintanak a blogra, köszönöm az összes kommentelőnek, lájkolónak, és mindenkinek, aki itt volt velem 2014-ben. Bízunk benne, hogy 2015 is virágzó év lesz.

Reklámok

3 thoughts on “Ez történt a blogon 2014-ben

  1. Gratulálok a sikereidhez! Most találtam az oldaladra és néhány kritikádat már olvastam.Ügyes vagy!
    Nem írnál ezekről is kritikát?:
    Holly Smale – Geek Girl
    Ebergényi Vicky – Két makacs barátsága

A VÉLEMÉNYED NE TARTSD MAGADBAN!

