Teljesítettem a 2014-es várólista-csökkentést

Hihetetlen, de igaz, a 2014-es év az utolsókat rúgja, már csak négy nap, és az új esztendőbe lépünk. És ezzel hamarosan véget is ér az idei várólista-csökkentés határideje, én pedig szerencsére tegnap – még épp időben – végére értem az utolsó listán szereplő könyvnek, s ezzel teljesítettem ezt a kihívást.

varolista14

Tavaly persze elég félvállról vettem, amolyan próbáljuk meg alapon kiválaszottam tizenkét régóta olvasásra váró könyvet, nem gondoltam volna, hogy ilyen könnyedén fogok velük boldogulni. Na jó, az utolsó regénnyel, A Legyek urával szenvedtem eleget, de a többi meglepően jó volt, sőt, még voltak olyanok is, melyek túlteljesítették az elvárásomat. De nézzük csak hónapokra bontva, mikor mit olvastam a listáról:

Január – Jennifer E. Smith: Vajon létezik szerelem első látásra?

Nyáry Krisztián: Így szerettek ők 1.

Március – Zakály Viktória: Szívritmuszavar

Április – Kiera Cass: A párválasztó

Július – Böszörményi Gyula: 9… 8… 7…

Augusztus – Jodi Picoult: A nővérem húga

Szeptember – Hemingway: Az öreg halász és a tenger

Október – Fábián Janka: Emma szerelme

F. Scott Fitzgerald: A nagy Gatsby (alternatív várólista)

November – Emma Donoghue: A szoba

December – Murakami Haruki: 1Q84 – I. rész

William Golding: A legyek ura

Igen, láthatjátok, fel kellett használnom az alternatív várólistáról egy regényt, A nagy Gatsby-t, ugyanis Nalini Singh sorozatába nem mertem belekezdeni, mert a sorozat magyarra való fordítása a kiadó felszámolása miatt abbamaradt, én pedig nem akartam pórul járni. De talán így jobb is, bár Fitzgerald híres művétől sem igazán dobtam hátast. De lényegében az összes többi könyv a már említetteken kívül nagyon tetszett, és hihetetlenül hálás vagyok, amiért a várólistának köszönhetően megismerkedhettem Zakály Viktória, Fábián Janka, Nyáry Krisztián, Böszörményi Gyula és Emma Donoghue könyveivel, mert nem biztos, hogy a kihívás nélkül sikerült volna rájuk időt szakítanom ebben az évben.

Így talán nem meglepő, hogy lesz 2015-ös várólista-csökkentés is, amely pár napon belül, még az idén felkerül a blogra. Azt a listát már augusztus óta alakítgatom, tervezem, szépítgetem, hogy tényleg jó könyveket olvashassak jövőre is.

A VÉLEMÉNYED NE TARTSD MAGADBAN!

