Top 5 legszebb borító 2014-ben

Ismét eltelt egy év, és nem, nem kezdek bele, hogy milyen iszonyat gyorsan elszállt, mert közhelyek nélkül gondolom ti is elvagytok. Viszont annál inkább szeretném bemutatni nektek az idei első toplistámat, hiszen csak úgy, mint tavaly, idén is azokból a könyvekből állítok össze különböző toplistákat, melyeket idén olvastam (aki szeretné, Molyon megtekintheti az olvasmánylistám, tehát azokat a köteteket, melyek közül kiválasztottam a Top 5-öt). Így legelőször jöjjenek a kedvenc borítóim.

Fontos! Gondolom a hétvégi posztsorozatomból kiderült, mennyire nagyon közel áll a szívemhez a Fogadj el! című regény és annak írója. Ezért úgy döntöttem, hogy nem lenne fair a többiekkel szemben, ha az összes őt érintő kategóriában az első helyre raknám (mert hát hova máshova is tehetném, ha nem az első helyre?), így ezekből a toplistákból Tibor regényét a viták elkerülése miatt kihagyom.

csak-egy-nap-pdf

5. Gayle Forman: Csak egy nap

Bár a regényt nem nagyon sikerült megszeretnem, de nem lehet vitába szállni a borítóval, tényleg nagyon hangulatosra sikerült. Azaz ha ránézek, amolyan béke és nyugalom száll meg, csupa jó érzéssel tölt el, és maga a koncepció, ahogy a szerelmespár sétál a fény felé, egyszerűen csodálatos. Tényleg sajnálom, hogy a történetben viszont csalódnom kellett.

kiera-cass-az-igazi-pdf

4. Kiera Cass: Az Igazi

Gyönyörű fehér habos-babos, királylányos-hercegnős meseszép ruha? Abszolút a kisgyerekkoromra emlékeztet, mikor a fő célom az volt, hogy hercegnő legyek, és nem mellesleg imádtam ilyen királykisasszonyokat rajzolgatni. A Párválasztó-trilógia összes borítója csodás, de mindközül a harmadiké tetszik a legjobban.

nyary-krisztian-igy-szerettek

3. Nyáry Krisztián: Így szerettek ők 2.

Szerintem azzal, hogy gyönyörűnek és ötletesnek találom a borítót, most nem vagyok egyedül, mert sokunk kedvence lett ez a koncepció, amellyel a két könyv borítója tervezve lett. Nekem a második köteté jobban tetszik, sikerült felülmúlnia az elsőt is, talán a színek és a szép női hát kihangsúlyozása miatt.

zakaly-viktoria-szivritmuszavar

2. Zakály Viktória: Szívritmuszavar

Tudjátok, hogy nem nagyon szoktam a borítót meghatározó dologként tekinteni egy regénynél, mégis a Szívritmuszavar megjelenésekor a borító (és a cím) miatt figyeltem fel a könyvre, és azonnal tudtam, hogy én ezt imádni fogom. Elolvasni viszont csak idén tavasszal sikerült a várólistámnak köszönhetően, de nem is baj, hiszen az időzítés tökéletes volt. A borító hűen tükrözi mindazt, amit a regény ad, a be nem teljesült szerelem minden fájdalma leolvasható a lány arcáról. Az pedig még tökéletesebbé teszi az egészet, hogy a férfi fekete-fehér szellemként jelenik meg.

lakatos-levente-aktus

1. Lakatos Levente: Aktus

Már tavaly a Bomlás borítója is rettentően tetszett, azonban az Aktus gyönyörű hófehér csodája szerelem volt első látásra. Annyira letisztult, annyira egyszerű az egész, mégis nagyszerű, ötletes és kifejező, a meztelen nőalak pedig tükrözi a történet több momentumát is. Nekem talán az tetszik ezeknél a borítóknál a legjobban, hogy a betűk, azaz az író neve és a cím kap kiemelt figyelmet a grafikában, nem pedig a képre építik fel az egészet, és a cím pedig mellékesen van rányomva, mint ahogy azt megszokhattuk a legtöbb könyvnél.

2 thoughts on “Top 5 legszebb borító 2014-ben

  1. Az 5., 4. és 3. helyezettel annyira egyetértek, tényleg nagyon szépek :) Én a másik kettőnél találtam volna számomra jobban tetszőt, de így is nagyon jók :)

A VÉLEMÉNYED NE TARTSD MAGADBAN!

