Szavazz: Bábel vagy az Akkor szakítsunk borítója tetszik jobban?

Sokat gondolkodtam azon, hogy A Szent Johanna gimi könyvsorozat borítóiról indítok szavazást, de őszintén szólva, bár objektívan nézve tényleg nagyon szépek, nekem valahogy nem nyerték el a tetszésemet (pedig biztos vagyok benne, hogy tíz éve még imádtam volna őket, csak hát nekem is változott az ízlésem). Ráadásul nehéz lenne a nyolc borító közül egyet választani, így aztán úgy döntöttem, inkább Leiner Laura új regényeire koncentrálok, melyeknek borítói már engem is jobban meggyőztek. Ugyan sokan vádolják azzal az írónőt, hogy az újak is mind egy kaptafára valók, ráadásul érződik rajtuk az SzJG-hatás, de szerintem ezzel nincs gond. Tudjátok, én imádom, ha egy írónak van egy stílusa, amiről már messziről felismerhető, ugyanígy vagyok a könyves borítóval, imádom, ha ugyannak az írónak ugyanolyan stílusúak a borítói, és így teszik őt azonnal felismerhetővé. Szóval én örülök, hogy Laura grafikusa és borítóinak stílusa maradt a régi. A mostani szavazás pedig erről fog szólni: Neked vajon a Bábel vagy az Akkor szakítsunk borítója tetszik jobban?

leiner_laura_babel

akkor_szakitsunk_leiner_laura

A VÉLEMÉNYED NE TARTSD MAGADBAN!

