Liebster Award

LiebsterAwardLapozzMúlt héten kaptam egy nagyon kedves díjat a craiglockhart.blogspot.hu bloggerétől, amit ezúton szeretnék megköszönni, igazán nagyon örültem neki. Sajnos a mostani sűrű időbeosztásom miatt csak most érkeztem megválaszolni a kérdéseket, ennek ellenére remélem, szívesen elolvassátok a válaszaimat. Íme a 11 random dolog magamról, és válaszok a feltett 11 kérdésre.

11 dolog magamról

1. Félek a kutyáktól.

2. Szeretem a régebbi, nyolcvanas és kilencvenes évekbeli slágereket, magyart és külföldit egyaránt.

3. Stephen Amell a jelenlegi álompasim.

4. Utálom a szűk látókörű embereket, a rasszistákat, a homofóbokat és a nacionalistákat, de igazából minden olyan embert, aki nem lát távolabb az orrától.

5. 172 cm magas vagyok, és a családban én vagyok a legmagasabb, még apukámat is lekörözöm.

6. Tinikoromban főként Agatha Christie-t, Robin Cookot, Lőrincz L. Lászlót és Meg Cabotot olvastam.

7. Nyolcévesen olvastam életem első regényét, egy régi pöttyös könyvet.

8. A biológián belül sejttant és növényélettant tanulok az egyetemen.

9. Imádom az édességet.

10. Hiszek Istenben, de közben minden vallástól (főként a katolikustól) irtózom. A vallás és a hit nem jár kéz a kézben.

11. Imádok blogolni, örülök, hogy itt végre kiteljesedhetem és velem vagytok oly sokan.

Válaszok

1. Van kedvenc booktubered?
Nem, nem szoktam ezeket a videókat figyelemmel követni.

2. Melyik könyves világba csöppennél bele szívesen?
Nehéz kérdés. Disztópiába semmiképp. De igazából egyikbe sem.
3. Van valamilyen rendszered, ami alapján sorba rakod a könyveidet a polcodon?
Nem igazán. Igazából már hely is alig van a polcaimon, úgy kell össze-vissza betuszmákolnom a könyveket, noha a régi gyerekkori/kistinikori könyvek már rég lekerültek.
4. Szereted a sört?
Őszintén szólva utálom a sört és minden egyéb alkoholos italt.
5. Hol laknál legszívesebben?
Hát, most a blog miatt leginkább Budapesten, hogy eljárhassak a könyves eseményekre. De egyébként elégedett vagyok azzal a hellyel, ahol lakom, ha magával az országgal (Szlovákiával) nem is. 
6. Mi a kedvenc tulajdonságod önmagadban?
Na ez a kérdés megint gondolkodást igényel. De talán az empátia, amit szeretek magamban, illetve az, hogy próbálok mindig az arany középúton haladni.
7. Mit nézel meg legelőször másokon?
Ö, hát nem is tudom. Talán az arcukat.
8. Milyen mesebeli lényt tartanál szívesen otthon (pl. sárkány, házimanó stb.)?
Házimanó a házimunka elvégzéséhez :)
9. Szerinted elég időt töltesz olvasással?
Nem! Sokkal többet kellene, de persze azért át se akarok esni a ló tulsó oldalára. Nem csak olvasásból áll az élet :-)
10. Érezted már úgy olvasás közben, mintha az adott szereplőt rólad mintázták volna?
Meg sem tudom számolni, hogy hányszor. Számtalanszor együttéreztem a szereplőkkel, mindig akadtak olyan tulajdonságok, melyekre magamra ismertem, és persze sokszor voltak olyan szereplők, akikkel szinte eggyé váltam.
11. Mire vágysz most a világon a legjobban?
Hogy másfél hónap múlva sikeresen leállamvizsgázzak.
Most pedig előre is elnézést kérek, de nem szeretném senkinek sem továbbadni ezt a díjat. Több blogot szeretek, közülök már sokan kaptak ilyen Liebster Awardot, így szerintem felesleges lenne még egyszer végigmenni ezen. Ráadásul nem is tudnék kiválasztani pont 11-et. Viszont én nagyon szépen köszönöm, hogy lehetőséget kaptam a kérdések megválaszolására, így talán egy kicsit jobban megismerhettetek engem is.
Reklámok

A VÉLEMÉNYED NE TARTSD MAGADBAN!

