Zárás – áprilisi tréfa

Szomorú hírt kell közölnöm veletek. Már hetek óta próbáltam húzni-halasztani a nagy bejelentést, mert nagyon nehéz döntés előtt álltam, de végül hosszas átgondolás után úgy határoztam, hogy bezárom a blogot. Sajnos egyre kevesebb időm van olvasni és posztokat írni, talán észrevettétek az egyre alacsonyabb számú havi bejegyzésekből, és az egyre kevesebb kritikából. Hamarosan államvizsgázom, és a tanulásra, illetve a szakdolgozat írására akarok száz százalékosan koncentrálni.

Nagyon-nagyon jó volt veletek itt lenne ezalatt a több, mint egy év alatt, rengeteg tapasztalattal gazdagodtam, számos kedves emberrel sikerült megismerkednem, és ami a legfontosabb, hogy itt voltatok Ti, az én kedves olvasóim, akik mindig szántak rám egy kis időt, hogy elolvassák egy-egy bejegyzésem. Köszönöm mindenkinek, és nagyon sajnálom, hogy ilyen hamar búcsúznunk kell egymástól.

Ági


UPDATE: Természetesen mindez csak áprilisi tréfa. Elnézést kérek mindenkitől, aki komolyan vette ezt a bejegyzést, de ma április elseje van, és gondoltam, miért ne viccelhetnék én is :) Ugyan a következő hónapjaim valóban sűrűbbek lesznek, és lehet, hogy keveset tudok majd frisselni, vagy csak rövidebb híreket, de nem szándékozom bezárni az oldalt, ahhoz túlságosan szeretem. Remélem senki nem haragszik, amiért kicsit átvertem. Láttam, ketten Facebookon diszlájkoltak, de voltak olyanok is, akiket nem vették be. Egyébként bevallom, engem is megvicceltek, és totál bedőltem, szóval ez egy ilyen nap :-D Mindenkinek legyen bolondos áprilisa! 

2 thoughts on “Zárás – áprilisi tréfa

    1. Én annak örülök, hogy sokan aggódtak, amiért bezárok. Jól esett, hogy szeretitek az oldalt. És annak is örülök, hogy páran nem vették be, ahogy te sem :D

A VÉLEMÉNYED NE TARTSD MAGADBAN!

