Első születésnapját ünnepli a blog!

Ezt a napot is megértük: ma egy éve, hogy hosszasabb átgondolás után pár kattintással megnyitottam a blogot! Persze, tavaly a nyitás után még pár hétig nem mutattam meg senkinek a félkész állapotban lévő oldalt, hiába volt nyilvános, a látogatók is csak március környékén kezdtek szállingózni. Valahogy mégis ezt a napot tartom a fordulópontnak, hiszen ekkor határoztam el, hogy bizony meg kell nyitnom ezt a könyvekkel foglalkozó blogszerűséget. És az elhatározás után rögtön cselekedtem.

birthday-lapozz

Az viszont biztos, hogy így egy év távlatából nem bántam meg. Sőt. Életem egyik legszebb évét tudhatom magaménak. Rengeteg dolgot megtapasztalhattam, megtanulhattam, jópár embert megismertem, arról nem is beszélve, hogy egy nagyon szép barátság vette kezdetét tavaly tavasszal, amiért én csak hálás lehetek. Lényegében annyi minden történt az elmúlt egy év alatt, hogy nehéz lenne ide mindent leírni. Nem is akarok csöpögős és érzelgős szöveget, amúgy sem tudnám szavakkal kifejezni, mit jelent nekem ez az egész.

Nektek viszont nagyon köszönöm! Minden egyes látogatónak, aki akár csak egy posztot is elolvasott tőlem, nagyon hálás vagyok. Akik pedig állandó látogatóként mindig visszatértek hozzám, esetleg az én kritikám miatt vettek meg és szerettek meg egy könyvet, azoknak pedig külön köszönet. Örültem minden egyes kommentnek, lájknak, megosztásnak és privát üzenetnek. Örülök, hogy itt vagytok velem, és remélem, még sok boldog szülinapot fogunk együtt ünnepelni.

Reklámok

A VÉLEMÉNYED NE TARTSD MAGADBAN!

