Top 5 egyedi hangulatú könyv 2013-ban

Elérkeztünk az év utolsó napjához, így az idei utolsó toplistás poszthoz. Ez a bejegyzés annyiban lesz más az eddigiektől, hogy elég különleges kategóriát találtam ki még a szokásos műfajok, kategóriák mellé, hiszen mindenképp ki szerettem volna emelni azokat a regényeket, amelyeknek hangvételük, stílusuk, hangulatuk vagy éppen az író fogalmazási stílusa nem éppen a megszokott, eltér a szokásostól. Szerintem az, aki olvasta az itt felsorolt könyvek valamelyikét, tudhatja, hogy miről beszélek. Idén szerencsére több egyedi regénnyel találkoztam, így szívesen állítok fel egy külön toplistát róluk, hiszen vegyük csak azt, hogy a Csillagainkban a hiba és az Egy különc srác feljegyzései valójában ifjúsági “Young Adult” kategória, mégsem éreztem úgy, hogy abban a toplistában a helyük. Igazából nem is szeretnék mást hozzáfűzni, a szokásos leírás is elmarad, inkább a frissen írt kritikámat érdemes elolvasnia mindenkinek az adott regényekről, mikor még nagyon az élmény hatása alatt voltam. Talán így én is könnyebben vissza tudom adni a hangulatukat, és jobban szemléltetem a regények nagyszerűségét.

(A címre kattintva előjön a kritikám)the_fault_in_our_stars_by_thatmarauderprongs-d67vesa

5. Natalie Babbitt: Örök kaland

4. Meg Rosoff: Majd újra lesz nyár

3. John Green: Csillagainkban a hiba

2. Stephen Chbosky: Egy különc srác feljegyzései

1. Benyák Zoltán: Az idő bolondjai

Köszönöm, hogy ennyire szerettétek az idei toplistáimat, remélem, jövőre is lesz szerencsém ennyi sok jó elolvasott könyvből válogatnom, és majd ti is itt lesztek velem. Idén ez az utolsó előtti bejegyzés, hamarosan jövök egy kis látogatottsági statisztikával.

Reklámok

2 thoughts on “Top 5 egyedi hangulatú könyv 2013-ban

  1. Szia!
    Na, erre a bejegyzésre, már a cím alapján is kíváncsi voltam, mert olyanok, hogy “Top 5 legjobb könyv” gyakran kerülnek ki, de hangulat alapján osztályzott könyvlista nem gyakran fordul elő. (Ahogy te is írtad az elején, különleges). ÉS IGEN! Meg Rosoff: Majd újra lesz nyár!!! Amit szerintem nálad szerettem meg! És aztán utánaolvastam és elolvastam, megnéztem a filmet, és best a Calderon mellett, mindörökre. (Ezt köszönöm is szépen.) Neked is Boldog Újévet, jövőre is látogatlak majd!
    Puszi: Atrix Wry (:

A VÉLEMÉNYED NE TARTSD MAGADBAN!

