Leiner Laura új regénye: Akkor szakítsunk

Ma Leiner Laura ígéretéhez híven nyilvánosságra hozta márciusban megjelenő új könyvének címét, amely “Akkor szakítsunk” lesz. Ki mit gondol, mire utal a cím, és miről fog szólni az új regény?

leiner_laura_akkor_szakitsunk
forrás: http://www.facebook.com/leinerlauraofficial

*FRISSÍTÉS 2013. 12. 28. – Leiner Laura bejegyzés formájában érdekességeket, információkat osztott meg a kötetről, amely megtekinthető ide kattintva.

*FRISSÍTÉS 2014. 01. 10. – Megjelent a könyv borítója is. Kinek hogy tetszik?

akkor_szakitsunk_leiner_laura

*FRISSÍTÉS 2014. 01. 31. – Felkerült a regény teljes borítója a tartalommal együtt.

akkor-szakitsunk-teljes-borito

“Az egészet nem is így akartam. Eredetileg egy szilveszteri buli lett volna az utolsó, amire vágytam. Semmi mást nem terveztem az év utolsó napjára, csak hogy egy százas zsepivel az ölemben csokit és chipset kajáljak, majd tátott szájjal zokogva (ezzel láthatóvá téve a megrágott falatokat) a világ legundorítóbb látványát nyújtsam. Ehhez még bónuszként jött volna alaptopomon lévő romantikusfilm-válogatás, amely csak olyan alkotásokat tartalmaz, amiben legalább az egyik szerelmes hős kinyúlik. És csakúgy, mint minden normális, összetört szívű lány, én is elvártam volna a legjobb barátnőmtől, Esztitől, hogy aznap éjjel, amikor az egész világ ünnepel, ő otthon üljön velem a szobámban, smink nélkül, elnyűtt ujjú pulóverben, és együtt szidjuk azokat, akik boldogok. Mellesleg az sem zavart a tervemben, hogy Eszti éppenséggel pont a boldog emberek táborát erősíti, mert, mint legjobb barátnőmnek, egyszerűen kötelessége félretenni a saját „fullhepi” életét, és az én széttört lelkemet pátyolgatni. Igen, így terveztem.”

Szilveszter. A kötelező jókedv napja. Amikor muszáj bulizni.
Lia és Norbi karácsony előtt szakítottak ugyan, de Szánkó szilveszteri buliját nem akarják kihagyni. Eszti és Csabi, a tökéletes pár, velük együtt indulnak szórakozni. Miután Szánkó bulija a város másik végében lesz, Lia bátyja, Szilkó vállalja a sofőr szerepét. De szigorúan csak az odaútra vonatkozóan. Csak aztán minden másképp alakul…
Az Akkor szakítsunk egy őrült és felejthetetlen szilveszter éjszaka története

“Kezdetben gimnazista tiniregényt varázsolt. Nem középiskolás fokon. Aztán bábeli zűrzavart álmodott. Fesztiváli könnyedséggel. Most éjszakai rohanást vizionál. Véget nem érő érzelmekkel. Hagyjátok magatokat olvastatni vele.”
Kirády Attila, az Origo kreatív igazgatója, az szjger.hu egyik megalkotója

*FRISSÍTÉS 2014.2.21. – Részlet a könyvből Leiner Laura hivatalos oldalán:
http://www.leinerlaura.hu/index.php/hirek/23-konyveim/209-akkor-szakitsunk

(További hírek és infók a könyvről – amint nyilvánosságra kerülnek – ebben a bejegyzésben lesznek megtalálhatóak)

9 thoughts on “Leiner Laura új regénye: Akkor szakítsunk

  1. Szia!
    Kicsit furcsa az új regény címe nekem (KÉT SZÓ!!!), de szerintem egy már meglévő pár összekerül majd valamiféle karácsonyi-újévi bulin, és így ütnek majd be a csavarok! Várom. Remélem, legalább annyi humor lesz benne, mint amit Laurától már megszoktunk. (Sose felejtem el a Bábelből a kamu-házasságos részt :D, Sírtam, nyerítettem a nevetéstől XD ). 2014 egyik leginkább várt könyve nálam! És valami azt súgja, hogy a cím és a szerző neve fölötti embléma “híres” lesz! :D Te mit gondolsz?
    Puszi: Atrix Wry (:

    1. én mindjárt valamilyen síelős cuccra gondoltam, hogy elmennek kirándulni, és ott alakulnak majd ki a csavarok (ha már a Bábel nyári fesztivál, akkor párjaként beillik egy hóemberépítős, szánkózós, síelős kiruccanás a hegyekbe :D), és lesz ott egy pár, aki összejön, de aztán valami oknál fogva szakítanak, de csak egy időre. semmiképp nem gondoltam a címre mint negatív dologra, ismerjük Laurát, hogy inkább vicces szituációk lesznek, mint szomorkodós drámai jelenetek. És igen, az embléma biztos ismert lesz majd, ahogy az SzJG-nél is :)

  2. Nekem egyből valami olyasmi jutott eszembe, hogy sima hétköznapokban fog játszódni és a szereplők gimisek lesznek. Van egy pár és valamiért összevesznek vagy egyszerűen elhidegülnek egymástól és szakítani akarnak, de nem szeretnék megbántani a másikat ezért kerülik egymást. Az az idő alatt mikor nem találkozgatnak meg szinte nem is beszélnek rájönnek, hogy mennyire hiányozna a másik és akkor mégsem szakítanak és mindenki nagyon happy. Na és akkor ez közben adódnának vicces helyzetek. Legalábbis nekem ilyesmi jutott eszem,be, de úgyis meg fogjuk tudni:).

  3. Húú!! Én már nagyon várom!! Ahogy az eddigi hozzászólok mondták én is úgy gondolom!! :-) Nekem tetszik a cím is, a borító is. Tetszett a SZJG is, a Bábal is…. Nem sokára mondhatom majd, hogy ez is!! ;-)

  4. Húú..Én amikor elolvastam a címet, egyből arra gondoltam, hogy ez vajon az szjg folytatása?! De nem..Fú..:D
    Amúgy remélem minél hamarabb kijön, nagyon várom már.!!:D

  5. Szia!
    Nagy rajongód vagyok!
    Nem tudnád nekem megmondani hol tölthetem le az Akkor Szakítsunkot?

A VÉLEMÉNYED NE TARTSD MAGADBAN!

